خبر خبر

جلسه هماهنگی نوروزی با بهره برداران غرف سالن ترمینال و تاکسی رانی فرودگاه تبریز

روز یکشنبه مورخ 22/12/95 جلسه هماهنگی با بهره برداران غرف تجاری ترمینال، ارائه دهندگان سرویس  و تاکسی رانی فرودگاه تبریز برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور معاون عملیات فرودگاهی اداره کل انجام پذیرفت، هماهنگی ها، تمهیدات و تصمیمات لازم به منظور ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به مسافرین پروازهای نوروز 96 اتخاذ گردید.

در این جلسه  معاون عملیات فرودگاهی فرودگاههای استان ضمن تشکر از مسئولین غرفه ها و بهره برداران به جهت ارائه خدمات مناسب و قابل قبول در سال 95 گفت: جهت استمرار ارائه خدمات مناسب به مسافرین در ایام نوروز اقداماتی از قبیل حضور دائمی و به موقع غرفه داران و بهره برداران در محل کار در تمامی ساعات پروازهای داخلی و خارجی، رعایت ادب و احترام در برخورد با مشتریان و مسافران، برخورداری غرفه داران ازظاهری آراسته، چیدمان مناسب کالا و محصولات  و توجه به کیفیت کالا وخدمات ،نصب برچسب قیمت قابل رویت توسط مسافرین بر روی محصولات عرضه و تولیدی شده باید توسط غرفه داران انجام پذیرد.

وی گفت: هم چنین رعایت نرخ های اعلامی از سوی فرودگاه و یا قیمت های مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و اتحادیه مربوطه،  ذخیره سازی و تامین کالاهای مورد نیاز مسافرین به اندازه کافی ، صدور رسید پرداخت مبلغ و ارائه آن به مشتریان از طرف غرفه داران و تاکسی رانی و انجام سرویس های دقیق و منظم به مسافران در جهت کسب رضایت مردم از دیگر اقداماتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد